ÅTTA!

Haha, ja, nu är det fasen på tiden att jag skriver här innan alla mina tittare slutar titta.

Igår, fredag, var jag med hanna. Det var riktigt fint väder, och vi åkte på birsta, haha! Jag handlade en bikini, vilket verkligen behövdes! Efter det åkte vi hem till hanna där vi bara tog det lugnt, såg tv, va ute o sparka boll osv.

Klockan kvart över sju skulle vi stå på Tunet där det va nån "Hawaii" fest. Det var musik, dans, mat och tävlingar. Jag och Hanna höll en tävling då de skulle kasta ner burkar som stod i ett torn. Det var faktiskt riktigt stressigt eftersom det va mycket folk och bollarna försvann och burkarna måste ju upp i sin pyramid igen, och det var inte så lätt efter ett tag då burkarna var väldigt buckliga! Men men, vi lyckades ;)
Vi skulle stå från kvart över sju till halv nio, och fem över nio går jag ner till Milla och frågar vart fasen nästa gäng är! Det hade tydligen blivit ett missförstånd, men det löste sig och jag hanna åkte hem. När jag väl va hemma sprang jag upp och hämtade mina grejor, och for sedan till william.

När jag precis svänger ner på hans gata ser jag att det står folk där, men jag struntar i dom och fortsätta svänga vänster mot williams hus, men då skriker folket, jag stannar och fram kommer gurra och perra! De var nog lite påvärkad, bara lite ;) Gurra va inge snäll då han blåste rök in i min hjälm, hahah. Sen vart de ganska drygt när dom bara stod i fammla, så då åkte jag vidare och upp till william.
Hos william var det väldigt mycket folk! När jag kom stod de och spelade kubb. Resten av kvällen var mysig, för det var en skön kväll. Jag var med william och frida. Frida är williams lilla granne, as söt, hon LOVES ME ;) Vi gick ner till henne där vi va ensam hemma och drog då fram wii spelet, as kul! Jag slog anders (fridas pappa) rekord i pilskjutning, med EN poäng! hahaha!

Vi märkte att Frida börja bli tröttare och tröttare så vi gick upp till hennes rum och la oss i sängen, hon tog fram en stor bok full av olika små sagor sen läste jag tre stycken, sen sov hon. Då gick jag ner till wille som satt i soffan och såg tv. Åh, kändes som man var värsta mamma och pappa! haha, mys som fan :D

Sen gick vi upp till william igen där allt folk var, Wille sa till anders att jag slog hans rekord, och han vart nog lite arg, haha! Sen vart det film, sen sängen. Kvällen vart ändå ganska lång, vi somnade vid tre tiden ungefär.
Imorse väckte jag honom efter elva, då låg vi kvar bra länge, jag testa tex min nya bikini, och nu känns den fan för liten! Inte kan brösten växa på en natt?
Vid tolv gick vi upp och fikade, sedan vart det ett dopp i poolen, skit skönt! TJUGOÅTTA  grader, de ni ;)

Sen ringde mamma vid ett tiden, och då hade hon vaknat efter deras hemresa från först spanien sen stockholm, då åkte jag hem och alltid kul att träffa mammsen igen:) Vi for på birsta, jag köpte en tshirt, sköönt.

Är nu hemma, ska nog duscha när som helst, sen ikväll åker jag nog till william igen. Pusshej!



/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0