Gran Canaria!

Hej!
Nu är ju jag och hanna hemma igen efter en mysig semester på gran canaria. Vi hade det toppen, men det var ändå skönt att komma hem till familj o vänner igen, fast jag åkte ju lika snabbt som jag kom hem och kollade på coldplay nere i stockholm, och de var så otroligt bra!

Jag har sagt att när jag får bilderna av hanna ska jag lägga ut några, men det har tagit lite tid, men nu har jag dom!
Det kommer lite kommentarer efter bilderna, för jag orkar inte skriva så mycket, är lite tröttis.


En trött evelina på arlanda cirka fem halv sex på morgonen. Vi sitter här och väntar på att vi ska vandra in på flyget.


Detta vart min mysiga frukost


Men hanna hade packat med sig egen fika, så för henne vart det bara en mysig pepsi!


Nu var vi framme i gran canaria, och här knäpper vi lite bilder från bussen som är påväg mot vårat hotell.


Stranden, jätte mysig.


Första kvällen vart det middag på hotellet, men den resturangen var jätte mysig och det blev även fler middagar där.


Utsikten från vårat rum


Vår balkong


Köket och "vardagsrum"


Badrummet


Och sängarna. Inte världens finaste rum, men det dög gott o väl till oss!


Ofta blev det att slöa i sängen mellan sol och kvällen.


Det vart ännu en kväll på hotell resturangen!


Det vart bara en dag på stranden för att det var en bit att gå och hatar sand! plus att det var så enkelt att bara gå och lägga sig i en stol vid poolen :)


När hanna fick välja middag vart det såklart donken ;)


Sen finns det väldigt mycket damp kort från denna kväll, vi var modeller ^^ lyckat, not!


Ja, ni ser ju..


Denna kväll körde vi lite hårdare, med mycket mat och AS GOD efterätt, ja ni ser ju den själv, underbarrrr.!!


sterkarn


Kortleken följde med oss överallt de sista dagarna, hööhööö


Sista dagen! Då var vi väldigt trötta eftersom vi legat i solen i ÅTTA timmar.



Nee... nu orkar jag inte lägga ut nå fler bilder, men nu har ni ju sett lite av vad vi var och vad vi gjorde iallafall! :)

natiiii..

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0