Hejdå sverige

Wille kom hit vid två tiden idag, och nu har han åkt hem. Det kändes verkligen tufft att säga hejdå. Trodde inte att det skulle vara så jobbigt, för vi har väl varit ifrån varandra i en vecka förrut? Jag kommer sakna honom.. <3

Jag är väldigt väldigt väldigt flygrädd. och jag sa till mamma igår "Jag håller just nu på att packa till min begravning". Hon vart ju såklart galen eftersom jag även ofta nämner vilka låtar jag vill ha på min begravning, men man vet ju aldrig, ellerhur!

Jag åkte ju till italien i början av sommaren, och då mellan landade vi på både dit och hemresan, så det blev ju liksom som två extra resor, men det positiva är ju det att flygturen bara tog ca två timmar då. Jag och hanna ska nu sitta på flyget i ca 5 timmar.
Bara man åker in i nåt moln och flyget skakar till lite håller jag på att skita på mig, uscha. Det är alla flygolyckor som skrämt upp mig. Men eftersom vi åker från sundsvall halv ett inatt och är framme i stockholm vid halv sex på morgonen så kanske man är ganska trött, och kan sova större delen av tiden på planet. Fan vad skönt om man somna, och sen vakna och då var man framme! Det är min största önskan just nu.

Sen att vi kommer vara helt ensam i ett främmande land är ju också såklart lite scary. Men jag har sagt till hanna att vi måste vara väldigt försiktig med vad vi äter, dricker och vilka vi pratar med. Helst ska vi ju vara helt isolerad, sjukt, men vi ha ju varandra ;)
Jag tror faktiskt att denna klump av *rädsla, ångest & saknad* kommer gå bort då vi hoppar på bussen, ta fram musiken, chipsen och dippen! det är nog den bästa matpackningen någonsin!

Klockan är nu tio i tio. Dom kommer och hämtar upp mig vid halv tolv ungefär, så ska nu ta något och äta, sen starta en film, och sen är det nog dags.
Vissa kommer nog få ett sms senare också.

Hejdå sverige



/Evelina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad många inlägg jag har missat nu =) Hoppas ni har det bra där nere i värmen.. här i sverige är det skitkallt!!! Kramkram

2009-08-13 @ 23:31:20
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0