I´M BACK!

Hej!
Nu är jag tillbaka från Gran Canaria, och jag har haft det jätte trevligt! Jag tänkte skriva mer om allt när jag fått alla bilder av hanna, plus att nu om en timme eller två så åker jag till stockholm, så jag hinner ändå inte, men jag lovar att det kommer!

Igår var en slapp dag för mig, as skönt faktiskt att lägga sig vid tvn och äntligen höra och se svenska program!
Vid fem tiden kom william, och guuuu vad härligt det var att se honom igen! så saknad <3
Vi åkte sen till honom och då fick man ett smeknamn av rickard, jo "Negerpigan" eller nåt liknande, haha.

Vi slappade hela kvällen, såg på vm där bolt rockar! as skön han är eller?
William har ju börjat jobba nu igen, så han skulle upp tidigt dagen efter så det blev också en tidig kväll, men det är ändå alltid mys att sova med mitt hjärta.
Han somnade och pratade i sömnen som vanligt, medans jag spelade spel på hans nya dator, haha!

Imorse ringde hans klocka och jag fick ju väcka honom som vanligt. Då vandrade han till jobbet och jag sov vidare. Vid 10 tiden åkte jag hem då jag fikade och slöade runt här.
Har nu packat klart allt, tror jag, och vid halv 2 tiden kommer pappa och hämtar upp mig.
Imorgon är planerna att ifall det är dåligt väder på dagen så kanske det blir bad i poolen (finns pool på hotellet) eller om de är fint blir det nog stan. Sen på eftermiddagen ska vi äta middag med familjen magnusson, alltid trevligt! Sen blir det konsert med Coldplay, woiihoo!!!!
Och söndag blir det hemfärd. Jag har ju faktiskt datorn med mig, så det kan ju bli något inlägg då o då, det vet man aldrig!

Neeee.... nu känner jag att jag kanske måste äta nåt innan, men har nyss borstat tänderna så det lär väl ska smaka bajs då. Men men, får väl ta o göra mig en macka att ta med då, smartis jag är!

BYEEE

/Evelina



Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hem =) Vill höra allt om resan sen =)

2009-08-21 @ 22:19:16
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0