NIJO

Hejsanhoppsan!

Har inte så mycket tid på mig att skriva nu för kvart över fem kommer hanna och cicki och hämtar mig för att åka iväg till match! Vi möter heffners på hk-vallen halv sju, if someone wanted to know......!

Igår kväll åkte jag till william, då for jag, wille, ida och rickard ut med båten för dom skulle fiska. Men när vi väl stannat båten och wille kastat ut sitt fiske spö sitter han där i högst 2 minuter, sen säger han "Nee, vad säger ni, ska vi åka runt lite?"
Rickard som precis blivit klar med sitt spö och skulle kasta det i vattnet brydde sig inte så mycket, och vi åkte iväg!

Vi åkte inte mycket innan vi vi åkte hem igen. Då hoppade jag och ida av på en brygga med alla prylar, medans dom skulle "parkera" båten. Vi tog alla grejer upp, duktiga tjejer!
När vi kom till william satt jag och ida och pratade lite eftersom rickard och william var vääääldigt seg. När dom kom så tog jag och william oss ett kvälls dopp i poolen, och det var skit härligt! Så skönt när vattnet är varmare än luften!
Sen tog vi oss en vaaaarm dusch. Vi kunde stå där i evigheter, men det kunde vi inte för att varmvattnet ta tillslut slut, och rickard kom och knackade på dörren "Ska ni se film med oss ELLER?!?" haha.

Sen såg vi film, Saw 4. fyfan. hatar filmerna! Dom är så jävla sjuuuuuk! Sen efter det blev det sängen.
Vaknade imorse av att det var massa barnröster ute, och så sant så, willes kusiner var där! Albin, Hugo och Alice, skit söta. Dom badade på och busade med wille i vattnet.

Vid två tiden åkte jag hem, tog det lugnt och har nyss ätit middag. Ska packa klart kläder och ombyte, sen är det bara att springa benen av sig igen. Har riktigt ont i "benhinnorna" igen :( Fattar inte att det hela tiden ska komma tillbaka..

Det var så fult när jag var hos hanna för någon dag sedan, och hon säger till sin mamma att hon har ont på benet (samma ställe som mig) Cicki går dit och känner en knut, EN knut. Hon försöker massera ut den, och hanna sparkar och skriker, haha. Och jag ger mig satan att hanna har suttit och hånat mig när Cicki masserar BÅDA mina ben som är FULL av knutar!!! Nu vet hon iallafall hur ont det gör! :p

Nee.. nu kommer lite bilder sen jag och hanna var hundvakt till lilla hunden som jag glömt bort namnet på...Valda? Vira? hm.. aja!


Hanna såg på en 3D film ;)


Söt tjejen





HEJS!


/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0