TIO

Jag måste packa..........men jag orkar inte.

Imorgon ungefär tolv på natten ta jag och hanna bussen ner till stockholm, arlanda, klockan lär väl vara cirka halv fem då.
Halv åtta går vårat plan till grancanaria, puerto rico. Resan ta cirka fem timmar.

Nu ska jag passa på att köpa min kära parfym, paris hilton, love it!
Den luktar såååå underbart! Typ fräscht, sött, frukt, godis...precis som jag gillar ;)



Eftersom jag och hanna åker helt ensam blir jag såklart lite orolig. Ni som sett filmen "Taken" förstår mig nog. Men men, karater evy fixar nog det där om det kommer nå äckliga pervon!

Idag har jag först klivit upp bra tidigt! Skit bra av mig. Sen åkte jag och mamma till pappa för att han skulle skriva under några papper, sen for vi till birsta, drakborgen ;) Jag skrev under nån anställnings grej, så nu kan jag tjäna pengar när dom behöver extra folk, vilket alltid är mycket bra!
Sen åkte vi på apoteket för vi skulle handla mina underbara sjukåkepiller! Det har ju även kommit tuggumin och armband. Men kajsa har sagt att tuggumina är blä, så dom köpte vi inte, men däremot vart vi lite sugen på armbandet, för de ta ju aldrig slut, det kan man ju använda hela tiden. Men hon som jobbade där sa att det funkade inte på alla, och de kostade typ ganska mycket så då vart det mina vanliga underbara piller.....

Sen gick vi in på birsta för att hitta nå flipflop till mig, men icke! Varenda skoaffär har nu ändrat till höst skor. Tääert.
Då ringde jeba. Hon typ skrek och var nästan mer glad än mig, haha.
Men tänk tjejer, när vi blir lite äldre kan vi alla åka på en resa tillsammans, fatta vad kul! superduperkul!

Efter birsta har jag bara legat och degat, inge pepp på nåt idag faktiskt.
Skrev en lista igår på saker jag måste ha med mig, och jag har nyss lagt fram lite kläder som ska ner i resväskan, men då kom frågan upp "Vad ska jag åka i?" Bajjs....

Det tråkiga med att jag kommer åka är det att jag kommer vara borta bra länge.
Jag åker den 12de, kommer hem natten mot 20de, sen 21 åker jag ner till stockholm för att den 22 se coldplay! Kommer hem den 23, sen den 25 börjar skolan. Fullt schema här!

Ikväll vid sju tiden ska jag och mamma till hanna. Vi ska väl prata lite mera om resan osv. Sen efter det kanske jag och mamma skulle åka upp till Matte som har fyllt år, men han har ännu inte fått något för mamma varit i spanien. trevlans.

 

 

VI SES!

/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0