TJUGOSEXXX

Idag var den första riktiga dagen i skolan.
Jag började 20 över 12, vilket jag även gör alla onsdagar. Hanna kom hit, och vi åkte buss in till skolan.
När jag kom dit säger jennifer att vi tagit fel skåp igår, och jag nu har underskåp! Fuckkk sa jag..

Det var då ingen som hade tagit skåpet ovanför mig, så då tog jag det istället. Sedan visade det sig att de var Henriks skåp, jag sa att jag kunde byta igen, men han sa att det var lungt, så snällt! Första gången någonsin jag har överskåp, as härligt!!

Efter skolan så gick jag och kajsa på stan. Vi skulle egenlitgen gått på birsta, men det orkade vi inte. På stan hittade jag två par byxor, vilket verkligen behövs!!! Måste även ha skor och tröjor, underkläder och massaa annat. But I´m poor :(

Jag har ju även varit på Coldplay som jag nämnt, och det var sjukt bra!
Har några småklipp här som jag ska lägga in. I hope you will enjoy!
Pappa rockar!





pappa är bäst på konsert.

/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0