Today´s the day!

Hej!
Imorse vaknade jag klockan fyra på morgonen av att man kära fader var vaken och satt och pratade för fullt. Skit less blev jag men tillslut blev han tyst och jag somna vidare. Men sen vid sex-sju tiden börjar han babbla igen, och fan vad less jag blev. jag skrek "Först klockan fyra och nu! Aldrig att jag åker någonstans med er nå mer!!!!" pappa bara skratta.

Vi somna igen och vid åtta halv nio klev vi upp och gick och fikade, och ÅH vad jag älskar hotellfrukost!
Efter det gick vi upp till rummet igen och då gick vi ner till spaet där vi badade och bastade, as mysigt.

Nu sitter jag här, gjort mig klar för stan och nu ska vi dra! Det blir käk vid fyra tiden, sen ska vi vara på konserten vid sex, sen börjar coldplay spela vid åtta, det kommer blir nice som satan tror jag!

Hoppas ni andra kommer ha det toppen ;)

och hejja alnö idag!

/Evelina

Kommentarer
Postat av: josssan

hehe.. hotell frukost får jag äta rätt så ofta ;) hehehe...

2009-08-22 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0