very blöt.

När vi kom in i omklädningsrummet började regnet ÖSA ner, och jag skämtar inte när jag säger att det var som att stå i duschen. Fotbolls planen blev ju såklart dyngblöt den med, och det började åska och blixtra, men matchen kördes ändå!

Det var skit svårt att spela. Fick man en pass kunde den stanna i en pöl på vägen, eller så fick man en lång pass och den gled snabbt som satan på gräset. Det var väldigt svårt att veta när och hur. Jag tycker inte att det gick bra för min egen del, och jag ska aboslut inte alls skylla allt på planen.

Jag fick spela forward som jag gjort nu två matcher i rad, och det är svårt att veta hur man ska springa, och finta osv. Man måste verkligen vara snabb! Vi får se om Osmo fortfarande känner att jag är värd att ha där.
Matchen slutade 4-1 till oss.

Mål: Ida "lövet", Maja 2st, Jag

Nu ska jag ge några tjejer i laget en extra ros för deras jobb på planen!
Maja, Anna, Sandra och Ida, skit bra jobb tjejer!


Jag har en lite secret som bara vissa vet av, men den avslöjas imorgon! Inte för att det spelar någon roll vilken dag, men jag känner bara att imorgon passar den bättre ;)

Nu känner jag mig grymt jäkla slut efter matchen. Ska nog slå på en film.
Natti!

/Evelina

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Evy!! Du kämpade på bra med tycker jag i det hala underlaget :D



Ha en jätte härlig resa!!!!

2009-08-10 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0