Bara lukten gör mig svag

iförrgår vart det en riktigt bra dag! Först så åkte jag, pappa, mari o tobbe och spelade tennis, och haha, pruppkul var det! :D fast man är ju långt ifrån bra... :p Sen efter det åkte vi upp till ett spår där vi sprang ca två kilometer, as bra ju!
Jag ska verkligen komma igång med träningen nu, och eftersom det är träningsuppehåll ska jag själv gå ut och springa lite då och då. Tänkte att jag ska gå ut på morgonen och springa typ från pappa och till spikarna, sen tillbaka igen, det blir väl ca 6 km då. Faast, jag kan ju inte bara sitta och säga att jag ska göra det, det måste ju hända också! haha, men det gör det (a).. nåndag..

Idag, snart faktiskt ska jag till morfar där jag ska lämna datorn så han kan fixa den, och vänta på wille. William jobbar alldeles utanför mormor o morfar, så han skulle komma upp dit efter han jobbat och duscha där och så, sen så går vi ner mot stan, vet inte vad vi ska göra där, men jag skulle behöva lite grejor, så blir väl att kolla lite då.

Eftersom morfar nu kommer ta datorn kommer jag inte kunnde skriva, men det jag kan säga är iallafall att imorgon så ska jag grilla och sånt med laget, leka lekar och grejs, det blir nog trevligt! Sen har jag väl inget mera planerat, men... aja, Jag skriver så snabbt jag får tillbaka datorn! :)


syster o bror, lik va?


världens bästa morfar o mormor


mor o dotter


Hallå, sommaren gick..vart?

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0