Put the cookie down!

tjoosaan!

Min morfar blev klar med datorn väldigt snabbt, men när jag kom hem var det strul med den..hm..
Jag åkte direkt upp med den till ante och sa att han får fixa den när han har tid, han behöver inte stressa.
Efter cirka en vecka (igår) ringer han och säger att jag kan hämta den för han är klar med den, åh, toppen kille!

Sen vid 6 tiden hade jag lovat milla o tompa att jag skulle dömma deras småbabys match, och jag fick väl ställa upp då ;) synd att det blev ett sådan bajs väder bara, haha.
Efter matchen åkte jag med tompa upp till släda där det var tränings dags! Min första fotbolls träning på ett tag nu, men det var kul! Ska försöka hålla igång nu :)

Idag vaknade jag vid halv 11 då jag gick upp och åt en väldigt god frukost; Limpa med kokt ägg, mmmums:D
Sen så fixade jag mig och vi åkte först till stan, sen birsta, men bara uppe på bauhaus och mediamarkt för det var bara där daddy skulle in. Sen for jag hem, fikade lite till, och fixade köttet till kvällen. Då kom wille, och pappa o mari åkte.
Vi grillade köttet och till det hade vi pommes, muybieen!
Sen ringde johan till wille, och då var det dags för volleyboll på tranviken! Då åkte vi först till spikarna där killarna sparka lite boll, och sen åkte vi och spela volleyboll

Vi hade först gjort lag, och självklart förlorade mitt, men sen gjorde vi ett nytt lag som innehöll; Jag, Wille, Jonte och Johan, och vi rooock! woho, haha, det var riktigt roligt :D
Nu sitter jag hemma här med willsson, ska väl sussa snart för ska upp i tid och åka till spikarna då det är typ "spikardagen" eller nåt. Det är fotboll och andra tävlingar, så jag ta mig en prommis med hunden dit imorgon ;)

Nu vill jag faktiskt sova, så ska tjata lite på wille, natti!



E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0