ETT

Tjenamors!

Nu har verkligen skolan börjat, och det känns! men men, jag ska inte börja slöa och skita i plugg och sånt bara för det är jobbigt, och för man är så trött o slut för man får gå upp tidigt på mornarna, cause that´s what the school is all about!

Jag började halv nio, och hade för första gången induviduella val, där jag val affärsjurudik på engelska. Vi har kiki där, som jag även har i engelska så det känns bra, men det kommer nog bli en tuff kurs.
Efter det så hade vi hål från geografin, så vi fick mega lång lunch, sen hade vi matte, och sen slutade jag!

Sitter nu hemma och kollar på Smallville, fast det vart nu reklamooo.. Känner att jag kanske måste börja fixa nåt käk, för tio över fem kommer markus och hämtar mig, så ska jag spela match med dom. Så jag måste ju också börja packa, men usch, jag chillar, that´s the way it should be!

Igår hade vi inventering på konsum. Det var seeeegt! Vi var där från fem till kvart över nio typ, suck on that.
Men om vi bara hade varit fler hade de gått så mycket snabbare! men alla är väl så lat så dom hellre sitter hemma och äter chips i soffan..........................

Ne, nu måste jag ta o göra med redo. Jag är redo! jag är redo! vet ni vartifrån det kommer? om ni gör det får ni en guldstjärna i mitt nästa inlägg ;)

HEJDå!

/evelina

Kommentarer
Postat av: Jenn

JAG VET! Vårshowen när vi gick i åttan, SVAMPBOB! :D

2009-09-01 @ 16:01:38
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0