FYRAA

tjenispenis!

Idag började jag fem över tio, och hade då musik på västermalm! Det var faktiskt ganska kul. Vi delade upp oss i tre grupper, och i min grupp var vi jag, jeppe, johan och simon. Kommer inte ihåg vad låten vi spelade hette, men vi var braaaaa ;)

Ikväll ska jag nog se på kvartsfinalen med kajsa o kricka, men jag måste faktiskt ner i sängen i tid eftersom morgon dagen måste man upp och va pigg inför matchen mot torpshammar klockan elva!
Jag måste nog sticka tjugo minuter tidigare från matchen för jag ska iväg på bröllop med williams familj, får hoppas att de är lungt för osmo.

And one thing too, jag får ju inte glömma att jeba ska få en stjärna för hon klarade min svåra nitlott..........
HERE´S THE STAR!




/Evelina

Kommentarer
Postat av: Jeba

ÅÅÅÅÅÅH TAAAACK :D :D

2009-09-04 @ 17:16:21
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0