SEX

men tja! hehe..

Igår hade vi match. Vi mötte torpshammar och jag fick spela forward. Det kunde självklart gått bättre, men själva andningen kändes bra och de kan faktiskt bero på att jag tog en allergitablett en timme innan matchen.. hm..

Jag skulle senare på bröllop och fick därför lämna matchen tidigare, tråkigt, men annars hade jag inte hunnit göra mig tjusig! hihi. Matchen slutade 4-1 till oss, svina bra!

Bröllopet var hur fint som helst. Dom har tre barn, små barn och dom fattade liksom inte vad som hände så alice (den minsta) gick runt och skutta och skrek "alalallaaaalalalaaa!" och när magnus och ulrica står där hand i hand med ryggen mot folksamlingen och ska säga ja, så tittar alice ut mellan magnus ben. Jag var tvungen att ta djupa andetag så jag inte skulle börja as garva! haha

Efter bröllopet var de såklart bröllopsfest!
De började med att vi skulle gå en tipsrunda, sen gick vi in till våra plaserade platser och där vart de massor av olika roliga lekar, och otroligt mycket mat!
förrätt, nån lax smörgåstårta typ, ap god!
varmrätt, buffé
efterrätt, bailespanacotta med hallon
ännu en efterrätt, tårta o kaffe
nattmat, max hamburgare

Jag,wille o jonte stack däremot ganska tidigt, så vi missa hamburgaren!

Imorse vaknade ja o wille ganska tidigt, men vi drog oss ändå. Han kom upp med ett paket till mig eftersom vi haft tre år, och de va ett armband! jätte fint <3

Sen har vi bara tagit de lungt hela dagen. Fast jonte har köpt ett flygplan, ett radiostyrt, haha as kul var det! Fast när jag skulle köra var jag nära att köra in i ett stort jävla träd, och de hade inte varit lätt att få ner det! Men den som lyckades var ju wille. Långt uppe i en björk hamnade den! Efter lite bök med stegen så gick de bra. Sen spelade vi alfabet med matilda o mattias, höhö.

Jag åkte hem vid fem tiden och då gjorde jag mat, sen kom elin o hämtade mig och sen blev de träning! Ingen kul träning kände jag, inget gick, och då ville jag inte heller. Nåt dumt som sitter i huvudet, jag ger upp liksom.. not good.

Ne, nu blir de sängen. Hejdå!

/Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0